تاریخ: 1399/03/06
امام علی علیه السلام : اُحْصُدِ الشَّرَّ مِنْ صَدْرِ غَيْرِكَ بِقَلْعِهِ مِنْ صَدْرِكَ؛ با ريشه كن كردن بدى از سينه خود، بدى را از سينه ديگران، بيرون كن!
 
پیام مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات
تاریخ:1399/02/28

پیام مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

 

کسری نوری مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در دو پیام جداگانه روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران پرتلاش در روابط عمومی‎ های صنعت نفت تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در متن پیام کسری نوری آمده است:
«۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات نشانگر اهمیت و جایگاه بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان نهاد تصمیم‌ساز در سازمان است. امروزه با توجه به توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرآیند اطلاع‌رسانی، گسترش فزاینده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نقش روابط عمومی در نحوه استفاده از این ابزار جدید و چگونگی پیوند با جامعه اطلاعاتی و اقشار و گروه‌های متکثر اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

بر این اساس روابط عمومی وزارت نفت چونان یک روابط عمومی پیشرو و پرسابقه تلاش دارد با به‌کارگیری روش‌ها و ابزارهای جدید و تحول‌یافته ارتباطی و استفاده از ادبیات روشنگرانه ضمن آگاهی بخشی و تنویر افکار در جهت جلب همراهی و مشارکت اقشار مردم نسبت به فعالیت‌ها و اهداف وزارت نفت، تداوم شریان حیاتی کشور و توسعه و تعالی این صنعت عظیم را به عنوان پیشران صنایع کشور به ویژه در این شرایط حساس و تعیین‌کننده بیش از پیش فراهم سازد.

با تبریک این روز گرامی بر همه کوشندگان و کنشگران عرصه روابط عمومی، سربلندی و موفقیت همگان را از خداوند منان خواستارم.»


مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران پرتلاش در روابط عمومی‎ های صنعت نفت تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «همکاران گرامی، بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات سرفصلی از تعهد ، تخصص ، علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است.

در عصر ارتباطات که شهروندان به عنوان خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون-های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد چراکه تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا، با برنامه، هدفمند و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ست مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و بهانه‌ای برای یادآوری این پیام مهم است که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه همکاران و فعالان سخت کوش جامعه روابط عمومی صنعت نفت که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی همدل و همزبان فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول رو به جلوی روابط عمومی‌ها باشد.»

 
امتیاز:  0

East Oil & Gas Production Company Copyright 2015 ©